Hitman DirectX 12 Test Sonuçları

Şu an Beta aşamasında bulunan ve 31 Mart’ta piyasaya sürülecek IO Interactive’in stealth oyunu Hitman’e ait ilk DirectX 12 benchmark sonuçları yayınlandı. Hem DirectX 11 hem de DirectX 12’ye destek veren ve Asynchronous Compute kullanan oyunun test sonuçlarında Radeon üstünlüğü var.

Hitman

Oyunun resmi sistem ihtiyaçları şu şekilde:

Minimum:
64-bit Windows 7
İşlemci: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Bellek: 8 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870

Önerilen:
İşletim Sistemi: OS 64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 (8.1) ya da Windows 10
İşlemci: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Bellek: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290

DirectX 12’de sorunsuz çalışabilmesi için şimdilik Render Target Reuse’un otomatik hale getirilmesi şart. Ayrıca şu anda AMD kartlarda DX12’de frame kilitleme özelliği çalışmıyor.

Hitman

Oyunun 1080p’deki test sonuçları:

Hitman 1080p test

Oyunun 2K’daki test sonuçları:

Hitman 2K test

Testler Intel Core i7-6700K, Asus Z170-Deluxe ve 4 adet 4 GBlık DDR4-2,133 Mhz RAM modülüne sahip bir sistem üzerinde, tamemen güncel Windows 10’da, Crimson 16.3/GeForce 364.51 driverlarıyla yapılmış.

Tahmin edileceği gibi GCN’in DirectX 11 ve 12 performansı arasında hatırı sayılır farklar var. Öte yandan Maxwell DX12’den olumsuz etkileniş gözüküyor. Testteki tek Kepler kart GTX 770 DirectX 12’den daha kötü etkilenmiş durumda.

Fury X’in farklı API ve CPUlardaki sonuçları:

Fury X üzerinde CPU performansı

FX-8370’in DirectX 12’den gördüğü fayda inanılmaz. Testi yapanlar oyunu profile etmedikleri için CPU’dan GPU’ya gönderilen draw call sayısı hakkında tahminlerin ötesinde bilgi sahibi değiliz.

Reklamlar

2 yorum

  1. Hocam test sonuclari boyle olabilir qma cok kasiyo bu oyun .sakin onermiuorum. Steamdan alincq 50 gb indirmesi ayri dert.bide cok kisa surede ana gorev bitiyo.benim pc baya saglam oldugu halde kasiyo

    Beğen

    1. 1/hangi sistemde oynuyorsunuz?

      2/Bir de siz render target reuse’u kullanabiliyor musunuz? Eğer gerçekten ismindeki iddia kadar faydalı bir özellikse performansa nasıl bir etkisi olduğu incelenmesi gerekir. Bugün de aynı bufferların tekrar kullanımı mevcut bir durum ama bu oyundaki ne yapıyor merak ediyorum.

      Oyuna sahip olmadığımdan direkt gözlem yapamıyorum.

      Beğen

Carnage86 için bir cevap yazın Cevabı iptal et

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: